Cursos / Jogos Digitais / Introdução a Jogos Digitais / Aula

arrow_back Aula 06 - Papéis e Processos no Desenvolvimento de Jogos Digitais

Referências

BETHKE, Erik. Game development and production. Wordware Publishing, Inc., 2003.

COHEN, D. S.; BUSTAMANTE, Sergio A. Producing games: from business and budgets to creativity and design. CRC Press, 2012.

NOVAK, Jeannie. Game development essentials: an introduction. Cengage Learning, 2011.

PHAM, Alex. Anatomy of a video game. Disponível em <http://latimesblogs.latimes.com/anatomy-of-a-60-dollar-video-game.html>. Acesso em: 18 de jun. 2016.

ROGERS, Scott. Level Up! The guide to great video game design. John Wiley & Sons, 2014.

SCHELL, Jesse. The Art of Game Design: A book of lenses. CRC Press, 2014.

UNDERCOVER TESTER. Types of gaming company you can work for. Disponível em <http://www.undercovertester.com/types-of-gaming-companies-you-can-work-for>. Acesso em 18 de junho de 2016.

Versão 5.3 - Todos os Direitos reservados