Cursos / Jogos Digitais / Inglês Técnico / Aula
BOLITHO, Rod; TOMLINSON, Brian. Discover english. New ed. Oxford: Heinemann, 1995.
CONNOR, Ulla. Contrastive rhetoric: cross-cultural aspects of second language writing. Cambridge: Cambridge University Press, 1996. (Cambridge applied linguistics).
CRUZ, Décio Torres; SILVA, Alba Valéria; ROSAS, Marta. Inglês.com.textos para informática. São Paulo: Disal, 2006.
DIJK, Teun Adrianus Van. Text and context: explorations in the semantics and pragmatics of discourse. United Kingdom: Longman Group, 1977.
FERREIRA, Telma Sueli Farias. Inglês instrumental. Campina Grande: EDUEPB, 2010.
HALLIDAY, M. A. K.; HASAN, Ruqaiya. Cohesion in english: english language series. Essex, England: Pearson Education Limited, 1976.
HAMP-LYONS, Liz; HEASLEY, Ben. Study writing. Cambridge: Cambridge University Press, 2006.
HOUAISS, Antonio; VILLAR, Mauro de Salles. Dicionário Houaiss da língua portuguesa. Rio de Janeiro: Objetiva, 2009.
KOCH, I. G. V. Ler e compreender: os sentidos do texto. 2. ed. São Paulo: Contexto, 2006.
KOCH, I. G. V. A coesão textual. 20. ed. São Paulo: Contexto, 2010. Disponível em: <http://www.academia.edu/11213032/A_Coes%C3%A3o_textual>. Acesso em: 5 dez. 2018.
LARSEN-FREEMAN, D. Chaos. Complexity science and second language acquisition. Applied Linguistics, 18 (2), 141-165, 1997.
LONGMAN, Coherence. Longman: dictionary of contemporary English. Barcelona: Longman Group/Cayfosa, 1995.
SCHÜTZ, Ricardo. Words of connection (conectivos). English Made in Brazil. Disponível em: <http://www.sk.com.br/sk-conn.html>. Acesso em: 22 nov. 2018.
SILVA, Cleide; PUZZI, Maria Lúcia (Org.). That’s the one for me!. In: ACEVEDO, Ana; DUFF, Marisol. Grand slam: 1 Teacher's Edition. New York: Addison Wesley Longman: Pearson Education, 2002.
Versão 5.3 - Todos os Direitos reservados